Kyalin Proteïnedieet

Afslanken... we weten toch allemaal wat gezonde voeding is? Jammer genoeg niet... het is niet eenvoudig om de juiste keuzes te maken.

Ik heb dé oplossing! Ik begeleid je doorheen het Kyalin Afslankprogramma en ik reik je nieuwe voedingsgewoontes aan! Ik gooi al mijn creativiteit in de strijd om jouw afslanken tot een succes te brengen, en dat maar 1 maal, want daarna blijf je toch op gewicht! Ik bekijk samen met jou je levensstijl en je mogelijkheid tot bewegen.

Intussen werk ik al 5 jaar met Kyalin. Het is een topproduct, in combinatie met een goede begeleiding. Maak snel je afspraak en we vliegen er samen in. Je staat er niet alleen voor!

Let's do this TOGHETER!!

See You Soon!

Fran

Samen slimmer afslanken! Een goed dieet begint met een goede begeleiding. Met het Kyalin afslankprogramma zal je nieuwe voedingsgewoonten aanleren. We bieden een efficiënte aanpak voor gewichtsverlies, een snelle silhouetverandering (zonder verlies van spiermassa). We reiken nieuwe voedingsgewoonten aan en we zetten aan tot een nieuwe levensstijl. De voordelen van Kyalin zijn een snelle vetverbranding met behoud van spiermassa, geen hongergevoel, euforisch gevoel en energieboost en het duurzaam behoud van het nieuwe gewicht MITS hanteren van een gezonde voeding. Wenst u samen slimmer afslanken? Maak een afspraak voor een intake gesprek.

Intake gesprek-60' €50 (bij aankoop van €200 Kyalin producten GRATIS)

Begeleidingsgesprek €20